Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

25 november 2014

Kuk tortur.

Da var tiden inne for å besøke Miss Pain.

Jeg ankom lørdag kveld, var små nervøs når jeg entret rommet. Ble straks kommandert til å ta frem utstyr å hjelpe til med å klargjøre for kveldens session.

Etter at alt var på plass, ble jeg iført gummimaske med åpning kun til munn, collar og mansjetter. ble så beordret opp på en benk.


Miss Pain festen en ben-spreder på meg å beina ble heist høyt opp, slik at pikk, pung og rumpehull var klar for henne. Armene ble forsvarlig bundet fast også, slik at jeg ikke hadde noen sjans til å komme meg løs.

Mens jeg lå der på benken kunne jeg høre MissPain romstere rundt. Plutselig kjente jeg en  stikkende smerte ii kukken min.

Det var MissPain som sprøytet saltvannsløsning inn i kukken min. Dette ble gjentatt flere ganger til hun var fornøyd.



Det var tydelig at Miss Pain hadde fokus på å torturere pikken min denne kveld.
For det neste hun gjorde var å sure pikken og pungen skikkelig opp med tau som hun røsket og dro i.

Der jeg lå kunne jeg høre Miss Pain stor kose seg når jeg stønnet og bar meg pga smerten. Jeg trodde at jeg ikke kunne klare mer, men da skulle det brukes klyper nedentil og i brystvortene i kombinasjon med pisk og analstimulering.




Tilslutt ble jeg sluppet fri slik at jeg fikk hentet meg inn igjen etter en hard omgang. Som belønning fikk jeg lov til å gi Miss Pain full kroppsmassasje, som ble avsluttet med orgasme for henne. Jeg fikk også helt tilslutt lov til å gi meg selv utløsning.



Etter nesten 5 timer med aktivitet var jeg helt utslitt. Miss Pain gav derfor tillatelse til at jeg kunne overnatte i en gjesteseng.
Etter en god natts søvn, ble jeg vekket av at Miss Pain holdt på å binde meg fast til sengen, Ble så iført blindfold før Miss Pain prøvde ut diverse pisker på meg der jeg lå bundet på rygg i sengen. Pikken var øm og hoven etter gårsdagsens aktivitet å fikk nå gjennomgå på nytt med diveres pisker og klyper.

Da Miss Pain var fornøyd fikk jeg ronke meg selv til jeg sprutet en skikkelig sats utover magen min. Som kvelden før skulle selvfølgelig Miss Pain ha sin kropps massasje med påfølgende orgasme.

Da jeg forlot Miss Pain var hele underlivet sårt og ømt, noe som frydet henne veldig mye. Hun kunne love at neste kan ikke skulle bli noe mildere, heller tvert  i mot. Så det er bare stålsette seg til neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger