Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

17 november 2014

wetlovers ord


Nu har jag varit hos min Domina och det var dejligt.

Jag hann knappt inom dörren förrän jag blev beordrad till att klä av mig.
Sen fick jag klä av henne och började slicka henne och det rann i hela mitt ansikte.

Jag tror att det gick minst 20 gånger för henne.Sen fick jag lov att onenere mens hennes blöta fitta var i hele mitt ansikte.

På Kvällen så tömde vi oss ordentligt så vi skulle fista varandra

Jag börja med o binda henne när hon stod på alla fire så jag kunde se in i hennes våta fitta o gump.

Där fick jag in 5 fingrar i gumpen o 2 i fittan.

mmmmmmmm va gott jag fick byta underlag 3 gånger.
 Hon bara kom hela tiden.Efter det så tog hon sina våta trosor la dem över mitt ansikte och började runka mig.
Sen gjorde vi om proceduren nästa dag.

P.S tog henne ofta i gumpen med min stora kuk.

Nästa gång så ska hon binda mig hårt och fista mig samtidigt som hon sätter kateter i mig.

Längtar mmmmmmmmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger