Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

02 november 2014

Miss Pains sin nye slave.

Jeg har erfaring både som Master og sub,,
Da jeg kom over profilen til Miss Pain, ble jeg så tent at jeg tenkte at dette må bare prøves.

Vi avtalte kaffetreff, men det ble litt mer enn det..
Det begynte med at jeg måtte finne fram flere esker med bds-utstyr fra et skap, deretter ble jeg beordret ned på rygg på en seng med latex-laken.

Jeg ble blindfoldet og gaget med bondage-tape, og bundet med armene over hodet og bena spredt. Miss ville teste meg og det ble litt pisk over hele kroppen, klyper i brystvortene og på ballene
(som også ble hardt bindt opp og strukket).

Uten forvarsel startet Miss å bruke en vibrator på kukken, vibratoren var kraftig og jeg fikk ligge med den inntil kukken mens Miss forsvant ut av rommet noen minutter.

Jeg lå å gledet meg til hun skulle komme tilbake og fortsette med vibratoren.

Til slutt fikk jeg bruke vibratoren på meg selv, det er deiligste hands-free orgasmen jeg har opplevd, og sprutet over hodet.

Gleder meg til neste gang.

Har ytret ønske om også å bli brukt av menn samtidig"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger