Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

29 desember 2014

Førjuls weekend hos Miss

Jeg ankom Miss Pain tidelig fredag ettermiddag.
Ble raskt satt igang med å klargjøre for dagens setting. Esker med utstyr ble hentet fram å benk med tilbehør satt på plass.
Så snart ting var i orden, ble jeg beordret inn på badet. Hvor jeg ble beordret til å kle av meg, for så iføre meg slavemasken i gummi.
Miss Pain beordret meg så til å bøye fremover, Det skulle nå klargjøres for anallek. Etter gjentatte skyllinger sa seg Miss Pain fornøyd.
Etter å ha blitt bundet fast på benken startet tøying av anal ved hjelp av speculum og dildoer i forskjellige varianter. Jeg kjent veldig godt at Miss Pain rotet rundt i analen, noe jeg også gav uttrykk for med ynk og stønn.
Da Miss sa seg fornøyd med å bruke meg analt, skulle pikken få gjennomgå. Miss Pain brukte nåler på pungen, samt gjennom forhuden på pikken som ble nestet sammen med tråd.


Når hun først var igang med å torturere pikken kun ikke urinrøret slippe unna. Sounding ble utført til slaven stønnet og vred seg i smerte og nytelse. Da Miss Pain var fornøyd med slavens innsats fikk jeg lov til å få utløsning.
Det føltes helt himmelsk ut å få lov til å komme etter alt jeg var blitt utsatt for. Jeg gav Miss Pain massasje som takk for alt hun hadde gjort.

Det var sent på kveld før enn stupet utmatet i gjestesengen. Da jeg våknet hadde det blitt langt utpå formiddagen. Trengte tydeligvis hvilen etter gårsdagens setting.
Etter å ha hjulpet Miss Pain med å rydde i BDSMutstyret hennes var det igjen tid for å innta benken.

Der jeg lå hjelpesløs fastbundet kunne jeg kjenne at Miss Pain festet butterflynåler til pungen, Er usikker på hvor mange, men tror det var ca 7 stk.
Det  verste var når jeg kjente saltvannsløsningen trenge inn i vevet. Miss Pain var ikke fornøyd med tempo, så nålene ble fjernet etter en stund. I stedet ble det satt 5 store sprøyter (60 ml) i pungen som raskt vokste seg 3-4 ganger så stor som normalt.
Kjente at pungen sprengte skikkelig å var øm. Noe Miss Pain ikke kunne la gå fra seg, da hun dro og klemte i den til jeg gav fra meg smerte hyl til hennes forlystelse.
Det ble også brukt kateter for å tømme meg mens jeg lå på benken, men merket nesten ikke at det ble satt inn.
Da kroppens fokus var på pungen. Etter denne setting var det jeg helt utkjørt, så orket ikke engang å mastrubere for å få utløsning.
Miss Pain fikk selvfølgelig sin massasje som jeg pleier å gi henne som takk. Det tok hele 3 dager før alt hadde normalisert seg å ømheten begynte å gi seg. Så Miss Pains sadisme var å kjenne lenge etter settingen.
Takk for en fin weekend Miss Pain.

Ser frem til nyttårstreffen

1 kommentar:

  1. drusla håper at slaven har vært så flink til å rydde i bdsm-sakene at hun finner frem ved neste besøk... hun får alltid straff fordi hun ikke finner viktige ting - og som du sikkert også merker - det er vanskelig å konsentrere seg...

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger