Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

07 desember 2014

Leksjon 1, for massasjetøsa

tøsa hadde opparbeidet seg litt velfortjent straff, og tok i mot og takket for det.
Miss og jeg samarbeidet om en avtalt kontrakt som også inneholder ting Miss med tiden skal hjelpe tøsa med.  I all hovedvekt handler den om ting tøsa skal forbedre seg på og regler å følge til punkt og prikke.

Målet mitt er å bli ei attraktiv og etterspurt tøse som en dag skal gjøre ei Mistress stolt over
å overta styring og kontroll av meg.
Miss har store planer for å gjøre tøsa til ei best mulig utrustet slavinne for den dag Miss mener tøsa er klar for dette.
Tøsa ser frem til mange timer og dager med Miss sin lære og behandling ,det både være seg relatert til bdsm men og tips og råd i forhold til min utvikling som ung kvinne.

Skal bli en glede å gjøre både meg selv og Miss stolt over ikke bare sluttresultatene av meg som slavinne og kvinne men og fremgangen jeg gradvis får opp til den dag.

Så fikk tøsa oppfyllt ett ønske om å oppleve å pakkes inn stående oppreist den samme opplevelsen som sist bare med en herlig twist.
Det som var annerledes var og at hendene ikke fikk samme grad av bevegelighet , blandingen av hjelpeløshet men trygghet i Miss sine erfarne og dyktige hender var nær berusende i denne innpakkede situasjon.

Midt i den opplevelsen så pisket Miss meg godt og jeg kjente metall på rompa det viste seg senere at hun klipte ett fint hjerte bak på rompa mi ,som hun helte stearing i for å gi ekstra farge.
Ikke det at jeg var rød nok fra før av. Her måtte mere farge tel syntes Miss.


Miss hadde planer om å bruke stearinen på baken min i ett bilde men det resulterte kjappt i at jeg ristet det av meg , noe jeg angret da jeg ble behørig straffet med noen kjappe rapp for dette.

Så fikk jeg massere Miss inne på soverommet, En koselig intim og båndskapende del av våre treff.

Etter opprydding så bar det inn på stua, der jeg ble bakbundet og tenkte så Miss sa hu hørte det.
Det neste som skjedde var noe så herlig som deepthroat trening, ble litt brekning da Miss sin strapon ble trøkka dypt ned i halsen min ,, men Miss frydet seg ved disse lydene .
Ett håndkle var lagt rundt halsen , jeg var litt usikker på hvorfor håndkle var plassert der,
men når jeg kjente jegh holdt på å spy flere ganger og det ble besvart med Miss sin latter så skjønte jeg at her var ingen nåde.

Ett herlig treff som jeg kommer til å drømme om og ser frem til hva som venter ved kommende treff.

Tøsa skal nå hjem , trøtt sliten men åh så takknemlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger