Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

18 juli 2013

slave litori

I går hadde jeg første møte med slave litori. Det var først og fremst et møte for å bli litt kjent.
Sjekke kjemien , erfarenhet mm.
Fikk et meget godt inntrykk av slaven og han var slik jeg ønsket.
slaven er en pasientslave noe jeg liker meget godt, og skal få time hos Miss Pain klinikk så fort det blir en avbestilling.

Det er stor pågang nå + at det er ferie.
Blir nok bedre senere på sommeren. Da blir klinikken også mobil til skrekk og gru for mange slaver.

Etter en lengre samtale fikk slave litori en god oppvarming med padd og pisker. Hadde lovet han at om han var flink så skulle han få lov til å gi Miss en skikkelig massasje etterpå.

Jeg bruke ulike pisker på slaven og han likte det godt der han sto med den stive kuken. Det ble en god våt flekk på gulvet da det dryppet av kuken hans. Kjente jeg ble våt på skulderen når jeg bøyde meg ned for å komme rundt slaven. Ingen tvil om at slaven var drit kåt nei.

slaven fikk også prøve litt sounding, noe han likte veldig godt, og kom skikkelig etterpå.

Tror begge var svært fornøyd med settingen, selv om den ble litt kort for slaven side.
Neste time kan være når som helst.
Gleder meg.

6 kommentarer:

  1. Slave Litori
    Jeg var den heldige som fikk lov til å møte Miss Pain i går. Vi pratet lenge og jeg følte at vi kom godt overens. Hun er min Mistress. Etter en lengre prat ønsket hun å teste ut flere av sine pisker på meg. Ble gaget, blindfoled og bindt herlig fast. Kjente alle pisker og padder over kroppen. rompa ble varm og sår. Hun strøk de deilig hendene sine over meg. Klempte hart i ballene og dro. Takk Miss.
    Hun belønnet meg med at jeg fik gi henne en lang massasje på over to timer
    Hun var fornøyd og ville avslutte med å gi meg en siste belønning. Etter rydding ble jeg plassert i stuen. Miss fant frem utstyr for sounding og klemmer. Hun gav meg en meget spesiell behandling. Har ikke kommet så kraftig på lenge. Takk Miss Pain
    Ser frem til en legetime så fort som mulig. Miss Pain anbefalte en grundig legesjekk

    Takk Miss Pain

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra slave litori.
      Ja du var veldig flink i går, og det skal bli moro å se hvor langt
      jeg kan gå med deg. Legesjekk er nok noe langt annet enn dette, men
      det fikser du. En skal grue seg når en skal til Miss Pain. Sånn er det bare.

      Slett
  2. I dag hadde Miss hatt stor behov for olje massasje. For et kjør det har vært i dag, men så er Miss blitt mobil etter 4 år bruk av buss. Ikke at det er noe dumt, men litt kjekt å kunne kjøre selv også til tider.

    SvarSlett
  3. Gratis med bil Miss, meget gode nyheter det da :)

    SvarSlett
  4. Har Miss noe lege time tirsdag/onsdag eller lørdag til uka ?

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger