Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

24 juli 2013

Test av baken og grunndig massasje

Slave Litori
Jeg hadde den glede å bli invitert til Miss Pain for å gi henne massasje.
Hun er sliten og trenger det.

Først satt hun opp en benk og bandt slaven fast . Hender og ben slik at hun kunne ta for seg av meg. hun ville undersøke meg grundig.
Liggenede på benken fikk jeg testet rompa mi med en lang mykdildo som hun ble meget fornøyd med.

Fra sist torsdag ble jeg kjent med Miss Pain sine egenskaper som lege og hvordan hun grundig undersøker en slave.
Smertetest av mine edlere deler. Lodd reimer og strikk.
Hun har en meget myk og kyndig hånd med sine slaver. Takk Miss. I går var det rompa som ble testet mest, men hun masserete prstata innvendig og utvendig mens hun lekte med slave kuken. Hun var hard og myk og gav meg en prostata orgasme som jeg ikke har kjent før. Etter dtte var det Miss tur for massasje.

Hun var fornøyd etter 2 timer med olje og hender. Så fornøyd at hun lot meg få komme som en påskjønnelse. Takk for en deilig og intens setting.

Hun sier samtidig at jeg er ulydig og at det ligger en straff fremfor meg.

Vet ikke helt hva som er galt, men fikk beskjed om at slik er det.
Takk Miss Pain

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger