Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

02 juli 2013

E.R.

Her kommer innlegget fra slave E.R.
Var kjempe artig å teste ut benken og det ble meget bra. Bare få den ut i stua nå,
så er det fult kjør. Både forfra og bakfra.

Her kommer E.R. sine ord:
På høy tid å skrive litt om vårt første møte.
Jeg var litt nervøs siden dette var første gang jeg skulle være helt i andres makt, men samtidig veldig spent også.
Hadde blitt dominert før, men ikke på denne måten.
Etter å ha blitt litt kjent så ba Miss meg rigge til, og hun forklarte en del ting som gjorde at jeg følte meg trygg hele veien.
Jeg ble bundet til en benk som igjen hang i taket, med blindfold, og ble spanket for første gang. det var både godt og vondt på en gang, og jeg følte at pusten løp litt løpsk. samtidig var det veldig befriende.
Miss begynte etterpå å bruke meg analt etter ønske. hun brukte flere leketøy og klarte nesten å få inn hele hånden.
Det var helt rått.
Fikk etterhvert se på hva hun gjorde og det var veldig opphissende og vondt samtidig.
Vil helt klart oppleve dette mer, og gleder meg til Miss skal fiste meg.

Hadde veldig lyst til å prøve soundng og kateter, men denne gangen fungerte det ikke på meg, da det var en veldig rar og merkelig følelse som kroppen ikke klarte å godta.

Miss bestemte at vi ventet med dette til en annen gang, og ga meg i stedet en kraftig anal orgasme.

Alt i alt spennende og vi hadde god kjemi. jeg gleder meg til neste gang.

3 kommentarer:

  1. Bra skrevet slave E.R
    Skal nok få tøyd deg skikkelig skal du se.
    Kjappere enn du aner.

    Miss Pain

    SvarSlett
  2. Da har jeg fått oppgave til neste gang... SkaL kjøpe 2 pakker med druer... og 1 ting til som jeg kunne velge selv. Jeg er litt usikker på hva jeg skal ta med, så håper på noen gode forslag.
    Men ikke ananas.. ;-)

    SvarSlett
  3. Tja... du har jo alt kjøpt druene, så hva med ost? En stor rund udelt Jarlsberg eller annen ost av litt hard type?

    Eller hva med en god flaske vin, den er jo laget av druer så vi holder oss til temaet...

    Kjøper du seleristang, valnøtter og fløte har du snart en god waldorfsalat....

    Eller hva med en "nøtteknekker?"

    Sprudler over av ideer her.....

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger