Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

03 august 2013

Alle gode ting er tre

Etter nok et besøk ville Miss Pain prøve mine grenser igjen.

Jeg måtte som vanlig hente tingene hennes, og rydder og klargjøre meg for settingen.
Den hvite stolen ble satt frem på gulvet og hun kommanderte hvor hun ville ha sakene plassert.

For anledningen hadde Miss fått tak i en lighter.
Etter en meget omstendlig bindeprocess med hampetau var jeg totalt låst til stolen.

Jeg kjente tauene var stramme. Strammere enn vanlig. Med bind for øynene sitter jeg og vet ikke hva som skjer i klinikk timen. Kjenner klemmer rundt ballene og slavekuken.
Hun ler når jeg ynker meg.

Etter runden med klemmer på brystvorter og kuken, finner hun frem klinikkutstyret sitt. Til dette mente hun det var nødvendig med bedøvelse!!!!!!!!!!!!!!.
Jeg kjenner stikk på hver side av kuken og blir litt redd. Neste gang hun stikker kjenner jeg ingen ting, men hun presser noe inn.
Mye skal inn sier hun. Hun fyller ballene mine med væske slik at de sprenges.
Deilg/vondt. Miss koser seg hører jeg.


Miss Pain fester en plate rundt kuken min og ber meg sitte helt rolig.
Jeg kjenner stikk av nåler i pungen. Hun fester meg til ei plate. Pirrende. Hun synes det ser vakkert ut.

Nåler med lys stikkes inn i brysvortene mine. Hun tenner på med lighteren og jeg kjenner det drypper varmt ned på låra mine. Det kjennes virkelig siden dette er spesielle lys. Hun tenner også andre lys for å dryppe på meg. Det stikker skikkelig.


Så skal sounding settet frem.
Salve og olje sprøytes inn i kuken for så å bli etterfulgt av ulike dimensjoner sounding stenger.
Hun ender opp med en dypt inne og hun liker når slaven har litt vondt. Hun er snill mot slavekuken og stryker den mykt.
Den er sliten etter nesten to timer med behandling. Hun har presisert at den skal være hard under settingen ellers vanker det straff.


Hun vil ikke tillate at jeg kommer og sier strengt at nå er det hun som skal ha massasje.
Miss løsner tauene som har laget merker i huden på armer og bein. Dette elsker hun og må ta bilder.

Godt ingen andre ser meg.  
Slave får lov til å gi Miss en lang massasje som hun til og med takker for.

Deretter blir jeg sendt hjem med beskjed om å være avholden inntil hun gir tillatelse til noe annet.   Takk Miss for at jeg fikk lov til å komme til deg.
Gleder meg til neste time.
Din slave Litori

1 kommentar:

  1. Dette virker veldig spennende og ganske så herlig.
    Den som får denne behandlingen er heldig.
    Crisp

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger