Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

16 august 2013

Ny benk og plast.

Sist lørdag ble jeg igjen innkalt til Miss.
Hun var veldig uklar på hva som skulle skje den kvelden.

Hun satte meg først til å sette opp kroker i stua slik at hun kunne henge opp behandlingsbenken sin i kjettinger fra taket.


Tror hun ble fornøyd.


Etter en del jobbing med kjettinger og kroker ble jeg beordret til å kle av meg å legge meg på magen på en benk hun hadde satt opp på badet.
Jeg fikk mistanke om hva hun hadde i tankene. Hun ordnet med vann, slanger og glidemiddel en lengre tid.
Ahhh der begynte hun å jobbe med meg bak.
Presset noe inn i meg. Det tok tid. Hørte hun pumpet opp noe og kjente at det vokste inne i meg. Enema for første gang.
Hun sa jeg var flink som tok i mot, men til slutt merket jeg at det sprengte. 2 liter sa hun . Det kjente jeg godt.
OK reis deg opp og tøm deg sa hun mens hun gikk ut av badet. Det var godt. Takk Miss.

Deretter bar det ut på stua hvor jeg ble beordret til å legge meg på den "nye" benken. Jeg lå godt der. Slaven ble blindfoldet og bindt fast. Hardt. Hun ville vel se merkene etter tauet på kroppen igjen. Nok en gang noe nytt. Jeg skulle plastes inn. Kun et lite hull tilå puste i. Der lå jeg virkelig fast. Det ble varmt og klamt.
Samtidig begynte hun med meg der nede. Festet klemmer på slavekuken og brystvortene mine (hull i plasten). Hun vill teste hvor mye hullet mitt klarte og pumpet det opp flere ganger til det virkelig gjorde vondt. Hun var fornøyd og sa at nå var vi nær en fisting!!!!!. Plasten ble fjernet mens hun handterte slavekuken godt.
Jeg fikk som vanlig ikke lov til å komme.



Nå er det Miss tur til massasje. Jeg hjalp henne opp på benken og det fungerte veldig fint. Fett høyd og hun lå godt. Hun fikk som fortjent en lang behandling av slaven.
Etter en opprydding som slaven er pålagt ble jeg sendt ut med et fornøyd blikk fra Miss.
Håper dette kan forsette slik.
Takk Miss Pain

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger