Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

07 august 2013

Elektrobehandling + 5 nåler.

 Kjære Miss.
Nok en gang ble jeg kaldt inn til en behandling. Denne gangen til elektrobehandling som jeg var helt ukjent med.

Etter ankomst til Miss ble jeg som vanlig beordret til å gjøre klart til settingen, dra ned for vinduer og finne frem elektroutstyret hennes.
Stuebordet ble klargjort slik at Miss fikk fritt spillerom.

Jeg var nærvøs og spent på hva Miss hadde i planene denne gangen. Naken ble jeg bedt om å ligge på rygg.
Denne gangen ubundet og ikke kneblet. Hun ville høre meg. Hun utførete ulike elektrobenandlinger med pulsing og støt utvendig ved hjelp av sonder montert på slavekuken.
Det var vondt og spennende. Ikke for vondt.

Etter en stund gikk Miss over til å sette inn en elektrode i kuken for å teste den innenfra. Det var noe slaven kjente meget godt. Tror Miss likte å høre slaven ynke seg. 
Hun avsluttet settingen med å bruke en sonde som gav støt når hun berørte meg. Hun brukte den nesten over hele kroppen min.
Det var deilig vondt og spennende å ligge der å ikke vite hvor neste støt kom. Elektroutstyret ble fjernet.
Ben og armer bundet hardt. Hun satte stikker over slaveballene mine og begynte å leke med brystvortene mine.

Slaven hadde ikke ryddet godt nok etter siste setting så Miss fant fem nåler på gulvet (pakket inn og sterile selvsagt).


De satte hun hardt i vortene mine. Hun likte at slaven ynket seg. Samtidig forlangte hun at slavekuken skulle være stiv. Det var ikke like lett. Miss klemte baller og kuk slik at slaven ynket seg og måtte takke Miss for smerten.

Miss var snill og ville gi slaven orgasme.
Kuken ble behandlet, men så gav hun meg ordre om å  gjøre det selv.
Slaven kom brutalt og hardt.
Håper ikke jeg sprutet på Miss.

Miss løsnet tauene og gav slaven noen minutter for å komme seg før Miss skulle ha sin massasje på bordet. Slaven masserte Miss i nesten to timer og hun var fornøyd med dette. Deilig å glede henne. Etter rydding ble slaven sendt på dør med oppdrag om å fikse en slavebenk på soverommet hennes. Takker også Miss for de deilig bildene og kommentarene som hun gav etter mitt forrige møte med Miss.
Takk fra slave Litori

2 kommentarer:

  1. dette hadde jeg likt ja, isolar slaven

    SvarSlett
  2. Ja, da må du avtale tid da vet du. Så skal vi nok få sjekka det ut på deg.

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger