Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

14 september 2013

Første møte med Miss, av Lazarus

Fredagen var endelig kommet, jeg våknet tidlig, hoppet i dusjen og vasket meg godt, skulle bare ned for en samtale men vil jo gjøre ett godt inntrykk.
Merker godt hvor spent kroppen er. Har ikke tjangs til å kontrolere fantasiene som popper inn i hodet. Vet jeg skal være hos Miss kl 14 men sitter klar kl 09 og følger med på klokken..
Sendte Henne en melding om at jeg satte kursen nedover i 12 tiden, men fikk kjapt svar tilbake om at jeg bare kunne sette kursen nedover med engang.

Merket kroppen begynnte å riste litt, så nervøs ble jeg, tenk nå skulle jeg faktisk sette meg i bilen å dra for og møte Miss.
Turen nedover er litt tåkete, jeg gjorde ikke annet enn å tenke på alt det moroe vi kunne finne på, visste jo at dette bare var for å bli kjent, men det stopper jo selvsagt ikke
slave hode mitt i å fantasere om det meste.

Litt før kl 13 kjører jeg inn på p-plassen, hjerte dunker så jeg ser trøya mi beveger seg, merker jeg svetter i hendene. Ok, bare å hoppe i det tenker jeg..
Banker forsiktig på døren, men jeg skvetter nesten av lyden hånden min lager mot glasset. Miss slipper meg inn, hun er i telefonen men peker på sofaen om at jeg skal sette meg
lydig som jeg er setter jeg meg med engang.

Vi snakker om alt, Miss en er fryd å snakke med, alt fra harde bdsm grenser til morsome youtube klipp, fikk se hennes utrolige sammling med utstyr og må jo si at jeg falt
når jeg så hun hadde en latex catsuit, ja jeg elsker latex, men det må ha vært alle piskene som gjorde mest inntrykk, hun har en utrolig sammling egen lagde pisker.

Plutselig var 2 timer gått bort bare med skravling. Hun ventet ett lite kort besøk så jeg kunne ikke bli lenger, men før jeg gikk spurte Hun om slaven ville ha litt spank før han dro.
Selvsagt vil jeg det Miss, jeg får beskjed om og legge meg over bordet med bar rumpe.

Jeg merket hvordan hjertet pumpet utrolig hardt, nervene løp løpsk.
SMAKK der satt den første.
Jeg skvetter til å merker den varme gode følsen sprer seg utover skinkene, Miss gir meg flere med forskjellige pisker, den følelsen var helt utrolig, hvor godt jeg kjente forskjellene
på alle de piskene hun brukte.
Men så kom spansk røret, jeg lå der med øynene lukket men hørte Miss dunket røret i gulvet, det gjorde det jo ikke bare litt mere spennende.
Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få 7 greie og 3 harde, jeg måtte telle hver eneste.
Det var så utrolig deilig, ligge der å motta beløningen fra Miss, etter den 10ende var det nok,
Miss smurte inn baken med en krem som svei meget godt, da mener jeg godt det føltes så utrolig deilig.



Jeg måtte vente litt før jeg reiste meg opp, siden alt gikk litt rundt for meg, LYKKERUS på topp.

Vi skravlet litt til, men jeg klarte ikke holde tilbake, så jeg sa at hvis det gikk fint for Miss kunne jeg gjerne vente nede i byen hvis det var mulighet for å fortsette der vi slapp, jeg ville gjerne
ha mer, ja jeg er nok en pain sub for nå hadde jeg fått smaken.

Til min store glede var Miss mer enn villig til å ta meg imot, det ble litt over en 1 time med venting, ikke så veldig ille, men når du sitter
der i bilen å kjenner rumpa pumpe etter en utrolig deilig runde med pisker og rør, så klarer man liksom ikke å tenke på noe annet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger