Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

16 september 2013

Kreativ aften med Miss

Jeg er fortsatt sår etter gårsdagens setting med Miss, så mange utrolige ideer raser rundt i hodet mitt. Jeg og Miss hadde snakket om forskjellige prosjekter vi kunne gjort, siden vi begge er glad i å jobbe med hendene.

Vi sitter å skravler litt på Skype om at gapestokk må jo være veldig morsom, da Miss kommenterer at hun skulle være alene den kvelden.
Fortsatt høy etter gårsdagen, sier jeg at jeg gjerne tar turen nedover igjen.
Miss sier først at vi burde vente så jeg får bearbeidet gårsdagen, men så sier hun at jeg kunne jo komme ned på en kreativ bygge kveld.

Jeg kjenner det bruser i hele kroppen, ja selvsagt vil jeg det sier jeg. Vi snakker litt om at det er ett par ting som kunne trenges til en eventuel gapestokk.
Kjøre forbi clas Ohlson så det er ikke noe problem. Jeg hiver meg i bilen uten å tenke så mye på det, vel fremme på butikken merker jeg at det strekker litt på pungen, herrgud jeg har glemt å ta av det nye kysthetsbeltet jeg hadde på for testing.
Hadde allerede fortalt Miss om en fantasi jeg har om at hun beholder nøkkelen å hartotal kontroll over slave kuken min.
Merker det blir trangt i beltet mens jeg sender melding til Miss om hendelsen.
Får bare en kort beskjed tilbake, ta med nøkkelboks. Jeg begynnte å skjelve i bena, så kåt ble jeg, etter jeg hadde funnet alt jeg skulle, fant jeg også nøkkelboksen med kode.


Nå skjønte jeg at Miss skulle beholde nøkkelene mens jeg fikk med meg boksen med en nøkkel i bare som sikkerhet hvis noe skulle skje, men jeg aner jo ikke koden så jeg må fortsatt få Miss sin tillatelse om jeg skal ha det av.

Må innrømme at det gikk rimelig fort nedover til Miss denne dagen, jeg ville ikke sløse med noe tid som helst.
Vel fremme får jeg noen simple slave oppgaver, rydde og kaste ting som står ute på verandaen og bære inn det vi skal ha av materialer.

Etter jeg er ferdig med oppgavene mine setter vi oss i stua og tegner opp en enkel tegning av hvordan vi vil at benken skal se ut. Vi er begge utrolig gira på dette prosjektet.
Vi tegner opp, sager å maler, skrur å hamrer i sikkert 4 - 5 timer.
Klokka blir plutselig 00:30 før den er ferdig. Som den ser ut, er vi jo bare stor fornøyde med jobben vi har gjort, for vi har virkelig gjort en fantastisk jobb.
Gapestokken ser helt rå ut. Jeg merket hvor mye det kilte i hele meg etter å prøve den,
Miss ber meg gå ut på badet og kle av meg, for her skal det testes ut. Jeg kommer ut fra badet med ett veldi trangt kysthetsbelte,

Etter litt godt samarbeid satt jeg godt fast, det var en helt  utrolig følelse. Stå bøyd frem uten og kunne gjøre noe med det, Miss fant jo selvsagt frem noen spanskrør hun ville teste.


De var MEGET effektive kan jeg si.
Det var veldig deilig når hun traff godt og beina ga litt etter for da presset det på halsen som gjorde det vanskelig å puste.
Gud som jeg koste meg.
Jeg får beskjed av Miss om og telle de siste.
Teller og når den 10ende kommer , slapper jeg av litt for jeg går utifra at jeg var ferdig.

ALDRI gå ut ifra noe med Miss hun får med seg alt, siden jeg tok di ti første så lett fortsatte hun like godt med 10 til.

Kjente smerten bre seg over skinkene, trodde nesten jeg skulle miste tellingen der ett lite øyeblikk men turte ikke annet enn og ta min deilige spank.
Det ble en kort setting da vi begge var helt utslitt etter mange timer med jobbing på dette prosjektet.

Miss var så utrolig snill og lot meg sove på sofaen så jeg skulle slippe å kjøre bil når jeg var så sliten.

Håper vi kan finne på mange flere slike prosjekter, har allerede ett par i tankene.

I alt styret hadde jeg nesten glemt at Miss skulle ha nøkkelen til kuken min, hun setter en egen kode på nøkkelboksen, også legger hun en nøkkel ned i.
De to andre nøkkelene beholder henne selv, det er jo bare de som skal brukes, den jeg har er KUN til nødtilfeller.

Våknet mange ganger iløpet av natta, det gjør jo vondt hver gang kuken blir hard. Men nå er jeg under Miss sin kontroll, hun bestemmer når jeg får komme ut av beltet igjen.
Håper virkelig det ikke er lenge til jeg får se henne igjen, er jo så kåt allerede men vet at det ihvertfall er en stund igjen..

Tusen takk Miss for en utrolig morsom kveld, gleder meg til vi finner ettprosjekt til.

3 kommentarer:

  1. Åhhhh - gapestokk...
    Heldig slave du!

    Hilsen en litt misunnelig
    maxine

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du får bare komme å prøve den Maxine. Den hadde kledd deg.

      Slett
    2. Tusen takk Miss P
      ærbødigst: gamletøsa (maxine)

      Slett

Totalt antall sidevisninger