Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

10 september 2013

Kjære Miss.
En liten tilbakemelding på settingen sist uke
Jeg ble gledelig nok enda en gang bedt om å komme til Miss for behandling. Hun sier aldri hva som skal skje og det er hennes privilegium.
Til min glede var Master og subjenta tilstede. De hadde nok planlagt dette.
Stuebordet var ryddet og en hvit stol satt frem. Subjenta var allerede under behandling av Master. Hun hadde fått på seg sexy klær i dag.

Jeg ble med en gang bedt om å få for gardiner og lokke døren. mmmm.
Miss ber meg umiddelbart å gå på badet for å gjøre meg klar. Hun var bestemt men vennlig. Håper jeg kan glede henne i dag.
Hun binder slave Litori til stolen og blindfolder ham. Som vanlig så hører jeg mange lyder fra verktøy aog andre ting som hun holder på med.
Forstod at nå var det slavekuken som skulle få gjennomgå. Takk Miss.

Kunne ikke røre meg, men måtte bare lyde Miss. Det var dagen får å utvide pissehullet mitt. Større og større stenger ble forsiktig men bestemt stukket inn.
Vondt men deilig også. Flytte grenser.
Jeg kunne høre at subjenta fikk behandling med Masters hender.  Miss ville kontrollere kuken ved å sette inn en vibrator i slavekuken. Hun kjørte den ganske hardt og det var godt/vondt for slaven kuken.

Miss forstod fort at jeg ble kåt, men nektet meg å komme.
Master bestemte at subjenta og jeg måtte komme samtidig ellers så vanket det straff. Etter nedtelling fra 20 kom slavekuken som en foss. det var nesten vondt.

Som belønning fikk jeg lov til å massere Miss over hele kroppen.
Det er min bonus når Miss er fornøyd med slaven sin.
Atter en gang måtte jeg hjemover før vi kunne prate litt sammen alle fire. (Noe slaven selv bestemte selv, ikke Miss)
Nå fremover skal slaven være tilgjengelig for lengre settinger dersom Miss ønsker det.
Takk Miss Pain

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger