Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

17 juni 2013

Abe, kommentar

Her skal slave Abe skrive litt om settingene.

Og den kommer her.


En nydelig sommerkveld.
Lurte litt på hva jeg drev med da jeg entret Miss' leilighet og ble bedt om å trekke ned alle persienner...

Fant frem utstyr på Miss kommando, hun har litt av en samling å velge fra.

Og så lå jeg der, fastspent på benken med bena strukket ut og til værs.
Og med en tett gummihette rundt hodet, sånn bare for å toppe det hele.
Men en oppvarmingsrunde med pisken fikk fort all tvil om hva jeg holdt på med til å fade ut.

Klypene på pungen, først mest vondt, så mest godt, fjernet siste rest av tvil... Deretter kom det jeg hadde gruet og gledet meg til.

Skjønte ikke hva Miss forberedte på pikk og rundt anus med en gang, men da jeg hørte tikkingen var det bare å stålsette seg.
Og ganske riktig.

Det begynte med en ubestemmelig kribling, så ilte det, og etterhvert kom snertene.
Jeg stønnet og vred meg, men heldigvis var jeg festet godt.

Og junior - den forræderen :), viste med all mulig tydelighet Miss hvordan jeg egentlig hadde det.

Men til slutt var Miss fornøyd, og etter litt kyndig analtrening ble jeg sluppet løs.

Pause, proklamerte Miss, før hun så snart jeg hadde samlet meg bekjentgjorde at jeg skulle testes i å bli innpakket i plast så jeg ikke kunne røre meg.

Som sagt så gjort, og der sto jeg. Som en tømmerstokk, kun junior var fri. Og han nølte selvfølgelig ikke med å vise Miss at han satte pris på dette også.
Og helt uenig var jeg jo ikke - det var en kraftig opplevelse av virkelig å kjenne varmen fra hvert fiber i kroppen, 100 % overlatt en annens makt...

Etter at jeg var klippet løs, trodde jeg det hele var over for denne gang.

Hvor feil man kan ta...
En "liten" seanse stående bundet opp med kjetting i taket, med benspreder og gummihette på, ble en lang, sammenhengende reise i smerte og nytelse.

Miss hadde tydeligvis bestemt seg for å temme junior, han fikk en mansjett spent rundt seg og jeg skjønte at det var med strøm det skulle gjøres.
Lange perioder med fantastiske kriblinger og strømninger, uventet avbrudt av snert som fikk juniors eier til å henge i armene og sprelle så mye bensprederen tillot.

Da Miss endelig (og dessverre) synes det var nok, kom den intense smerten av klyper rundt på kroppen.
Som bare var en forsmak å regne mot Miss presise fjerning av dem igjen ved hjelp av velplasserte piskesnert!
Da trodde jeg virkelig ikke jeg klarte mer.
Men, Miss var av en annen oppfatning, og hun vet jo best.
Så det hele ble avsluttet av 20 tunge piskeslag over rumpa
(og de som kjenner Miss "5-kroners pisk vet hva det innebærer...)

Da jeg til slutt ble hektet ned kunne jeg knapt stå på bena.
Utmattet i kroppen som etter et maratonløp - euforisk til sinns på en måte jeg aldri har opplevd før.

Men Miss kan dette, hun fikk meg på en behagelig måte ned på jorda - før litt fotmassasje som uttrykk for slavens takknemlighet. Takk Miss!

Takk Abe for en flott rapport.
Så se alle slaver her, det er dette det handler om.
Så utdypende som dette vil jeg hat dere skal prøve å være.
Jeg lærer så uttolig mye av det dere skrver mellom linjene.

 Denne får du terningskast :

1 kommentar:

  1. Meget godt skrevet slave Abe og dette skal nok blir en morsome historier etter vært.'
    Dette gleder meg i lang tid å lese om hvordan dere likte settingen og hvordan den oppleves.
    Kom gjerne med fantasier og ønsker, bare husk at de skal gjennomføres også.
    Noe skal en strekke seg til også.
    Stol av deg slave Abe, flink slave var du.
    Pleiet mine føtter og rygg etterpå, som en slave skal gjøre. Neste gang sitter slaven på gulvet, må trene litt på det også. Men det er mye fint vi kan finne på vet du., Ha en riktig god natt Abe slave, så snakkes vi.

    HIlsen Miss Pain

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger