Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

30 juni 2013

slave Birk

Ja siden ikke snusken fikk pyntet seg med lys, så får vi spare dem til noen andre.
Tror nok slave Birk skjønner at det er han som blir den heldige og da med tente lys selvfølgelig.
Det vil bli tatt en del bilder håper jeg, så dette må du følge med på.

slave Birk kan jo kommentere litt om hvordan han tror settingen vil bli.
Har dere noe forslag ang. pyntingen så kom gjerne med det. Tror nok jeg må kjøpe både fler kakelys og kanyler. Han skal bli en opplyst mann kan en si.

slave Birks :

Det var det med å passe kjeften sin da. Kommentar ti Miss Pains bilde var jo egentlig for å skremme oslodog litt da, men skjønner nå at jeg får kjenne konsekvensen av det:(

Miss Pain står alltid for det hun sier, så er det sagt. Er bare å stålsette seg for tortur med nåler neste gang enn trår inn i Miss Pains hule.

Er ingen nåde hos Miss når hun setter i gang. Kommer vel til å overgå seg selv neste gang for å markere seg. Er redd for at det både blir injeksjoner og nåler i alle retninger. Får prøve å puste rolig så godt der jeg liker blindt g kneblet i gummimasken.

Å det stopper vel ikke med nåler kjenner jeg Miss rett, så har hun andre overraskelser på lur også. Er bare å starte å forberede seg mentalt allrede.

****************************

Ja den mentalebiten trengte du tydligvis.
Ønsker deg lykke til videre slave Birk.
Håper du roer deg hos Domina nå, og at hun styrer deg hardt.

5 kommentarer:

  1. prøver å kommentere, isolar

    SvarSlett
  2. Ja, det gikk jo fint. Men du må jo mene noe eller si noe.

    SvarSlett
  3. Kan jo hende at det er meg de lysene er med til.

    SvarSlett
  4. Da må jeg i såfall gagge deg skikkelig oslodog og binde deg godt. Du må være forsiktig med å legge for store ord i munn vet du. Det kan straffe seg neste gang du evt. kommer.

    SvarSlett
  5. Vet det Miss, så skal passe hva jeg sier her inne.
    Men må nok uansett ha en god gag/maske.
    Håper å få lov å tjene Miss igjen.

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger