Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

18 juni 2013

BESØKENDE SLAVER PÅ BLOGGEN

Her kan du legge inn en søknad, eller andre ting du har på hjerte.
Skriv det som kommentar under her.

4 kommentarer:

  1. Det er HER jeg skal skrive ja hihi..

    Lagde ikke du den pisken med 5 kronern da jeg var hos deg i 2010 MissP?
    Spennende lesning av slavene dine MissP:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Stemmer det subjenta. Den er tung og fin å få på baken den eller andre steder. Fine røde merker gir den.
      Miss Pain

      Slett
  2. slavebirk... hehe... vi klare vel aldri å tilpasse oss kjeften eller hva... vi som er slaver? :D

    SvarSlett
  3. Heisann Miss, Gratulere med ny eid slave :) Håper slaven din får mange fine stunder sammen med deg. klem fra subesurra. (subjenta)

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger