Til mine følgere.


Dette er bloggen til mine slaver.
Etter en setting hos meg vil jeg at dem skriver litt om deres opplevelse av settingen.

Det er nytting for meg og til glede for dere lesere.


DET ER VIKTIG AT DU SETTER DEG SOM FØLGER AV BLOGGEN OM DU VIL HA GLEDEN AV Å LESE HVA MINE SLAVER SKRIVER.

SNART BLIR DET SLIK AT KUN DE SOM ER "FØLGERE" KAN SE BLOGGEN.

17 juni 2013

Slave Birk

Her skal slave Birk skrive litt om sin hverdag, og om treningen analt med buttplugg og annet.



Da var dagen kommet for å besøk Miss Pains klinikk igjen. Så fort enn kom innenfor døra var det å hjelpe Miss med å ta fram utstyr å klargjøre for setting.

Før jeg visste ordet av det lå jeg fastspent til benken iført gummimaske uten mulighet til å se hva som foregikk rundt meg.

Det å høre Miss Pain romstrere rundt får pulsen min til å slå fortere. Det å ligge der ute å vite hva som kommer til å skje er en spesiell følelse.

Så plutselig kjente jeg at Miss smurte inn pungen min med ett eller annet, for deretter å stikke meg med nåler. Har i etterkant fått greie på at det var bedøvelsekrem og lokalbeøvelse i sprøyte. Miss Pain satt så flere sprøyter med saltvann. Kjente det sprenge krafig i pungen ettersom væsken sprøytet inn. Var en helt spesiell følelse da Miss startet å bearbeide pungen og pikken med hendene sine.

Da var tiden inne for å teste om analtreningen som jeg skulle ha gjort hadde gitt resultater. Miss fikk en middels analplugg på plass raskt. Etter en stund ble denne så byttet ut med en stor opp pumpbar dildo. Kjente ett skikkelig press ettersom Miss pumpet den større og større:(
Miss kommenterte at jeg i nær framtid nok var klar for analfisting.

Mens jeg lå der med dildon inne i meg plaget Miss pikken og pungen med klyper og flogger. Stønnet og ynket meg da klypene ble festet å floggeren pisket den hovne væske fylte pungen.

Etter å en stund innvilget Miss Pain slaven en pause. Etter å ha hentet pusten ble så slaven beordret til å gi Miss massasje. Slaven brukte god tid å var lett på hånden noe Miss satte pris på.

Settingen ble avsluttet med at slaven ble pakket i plastfolie for deretter å bli spylt med varmt og kaldt vann vekselsvis, Dette var en helt ny våt opplevelse brrrr....

Etter opprydning og samtale var det å ta fatt på veien hjem flere nye opplevelser rikere.



Meget bra slave Birk

13 kommentarer:

  1. Har desverre ikke trent analen så ofte jeg burde, noe jeg smertelig kommer til å merke når Miss test Er forberedt på at det vil bli straffet på en eller annen måte.

    SvarSlett
  2. http://www.xvideos.com/video459089/strapon

    SvarSlett
    Svar
    1. Tar hintet at du vil smake det som er på filmen, og det er jeg klar for. Skal bli moro. Dumt for deg at du ikke får trent analt, dette har vi snakket om. Det er kjempe viktig.

      Slett
  3. Ja, Miss. Skal bli flinkere Miss. Får bare bite tenne sammen når Miss setter i gang å bruke slaven analt å angre på at jeg ikke trente mer:/

    SvarSlett
  4. trening er viktig,enten det er sånn eller sånn, det vet jeg også alt om altså.. ellers så får en takke seg selv for at det blir sånn og sånn når man ikke gjør hjemme leksen sin...
    Har litt å stå for jeg også,,, når jeg kommer til Master.. stryker meg selv på rompa..:)

    SvarSlett
  5. Ja, har bare enn sjøl å takk når en ikke gjør leksa si:(

    SvarSlett
  6. Så herlig opplevelse da slave :) så ut som du hadde gjort hjemme leksen din bra :)
    subjenta

    SvarSlett
  7. Vet aldri hva som kommer til å skje hos Miss Pain. Så er like spent hver gang. Pungen var hoven og øm i flere dager etterpå, så glemmer ikke besøk hos Miss Pain med det første.

    SvarSlett
  8. Hører vel ikke noe klaging slave Birk????
    Det skal være ømt når du har vært hos meg, og det er bare en glede.
    Miss Pain

    SvarSlett
  9. Takk Miss Pain. Alltid en glede å stille kroppen til rådighet for Miss.

    SvarSlett
  10. Har i det siste fantasert om hvordan det vil være å tjene med en annen slave tilstede hos Miss Pain.

    Begge nakene iført kun gummimaske og cuffs. ingen vet hvem den andre er da glidlås på gummimaske er trukket for hele tiden.

    Miss Pain styrer oss slik hun måte ønske. Hvor begge blir tvunget til å utføre seksuelle handlinger med hverandre, mens Miss Pain koser seg i bakgrunnen.

    Kan ikke fornekte at tanken er pirrende, selvom jeg ikke har noen erfariger med dette fra før. Kun sett det i filmsnutter Miss har sendt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var en fin fantasi slave Birk og den skal nok la seg gjøre ganske så kjapt. Før du aner.
      Er så heldig å ha felksible slaver nå, og det er moro.

      Miss Pain

      Slett
  11. Må si slaven birk at denne settingen er noe oslodog å har drømt om i lange tider, det å ikke se noe men bare føle, å kanskje med så må man suge feks eller hva enn Miss finner ut av, er nok en tanke mange mange deler

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger